Új üzenetek · Résztvevők · Fórumszabályzat · Keresés · RSS ]
Oldal 1 / 11
Monster Hunter Hungarian Fansite » MH Játékok » Vegyes MH Topikok » Skill-ek elemzése (MHF2-MHFU) (Melyik skill mit tud és miért jó ez nekünk?)
Skill-ek elemzése (MHF2-MHFU)
The_Reaper_CooLDátum: Szombat, 2010-01-09, 0:16 AM | Üzenet # 1
Admin
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 115
Hírnév: 7
Állapot: Offline
Sokfajta Skill létezik. Egyesek megnövelik az egyik statisztikánkat, mások meg speciális képességeket adnak. Viszont mindegyik jó valamire, így hát elemezni fogom az összes Skill-t (egyelőre csak azokat amiket fennt találtok a honlapon!!!). Leírom mire lehet őket használni, mitől jók/mikor érdemes őket használni, illetve mi a hátrányuk. Kezdjük hát!

Attack
Ezek a Skill-ek megnövelik a támadási erőnket. Bárhogy is nézem, ez a Skill hasznos tud lenni, főleg ha gyenge fegyverről van szó. Nagyobb szinten is hasznos lehet, bár akkor már erősebb szörnyek vannak, és nem feltétlenül arra fogunk menni hogy nagyobbat sebezzünk, hanem hogy túléljük a csatát. Egyértelműen az a jobb ami Large-ot ad, mert az növeli meg maximálsan az erőnket.

Defense
Ezek a Skill-ek megnövelik a védekezési erőnket. Ha belénküt egy szörny, akkor az fáj. Minél nagyobb a védekezési erőnk, annál kevésbé lesz fájdalmas érzés a szörnyekkel való találkozás. Persze a jó vadászt (szinte) sosem találják el a szörnyek, így mint a támadásnál említettem, nem feltétlenül erre a Skill-re kell gyúrni. Kezdőknek mindenféleképpen jól jön, ezt megjegyezném. +40-et is adhat a védekezésünkhöz, ami szép teljesítmény, főleg amúgy is jól védő, maximumra kifejlesztett armoroknál (pl. Gravios Armor), VISZONT le is vonhat 30-at, ami már gáz. Főleg gyengébb armoroknál... Azt nem szeretnénk, ugye?

Health
Megnöveli a maximális életerőnket. Alapból 100-as az életereje mindenkinek, és a maximális 150. Nagyobb életerő (és jó páncélzattal) akár 1 "halálos" ütést is túlélhetünk. AKÁR. De ez a Skill csak 30-at ad a maximális életerőnkre, vagy elvesz belőle 20-at. Ez a Skill nemcsak kezdőknek jó, hanem veteránoknak is, az említett 1 Hit KO miatt ("1 ütéses halál").

Hunger
Ezzel a Skill-el vagy gyorsabban csökken a staminánk, vagy lassabban, vagy egyáltalán nem! Lehet itt egyesek félreértették az egészet: Nem úgy nem csökken, hogyha futunk vagy használjuk, hanem az idővel! Ugyebár a stamina mutatja az állóképességünket. Ahogy telik az idő karakterünk egyre éhesebb és éhesebb lesz, így elfárad, kevesebb lesz a staminája. Ha úgy nézzük ez a skill lelassíthatja vagy megállíthatja azt hogy kifáradjunk. Akik védekeznek sokat, vagy gurulnak sokat vagy egyéb dolgot tesznek, de nem szükséges nekik hogy mindig max. legyen a staminájuk azoknak remek ez a Skill. Viszont ha gyorsabban fogy a staminánk, akkor nem kellene ilyen dolgokra hagyatkozni, mert könnyen baj lesz a vége.

Heat Resistance
Ez lecsökkentheti felére a hőségtől szerzett sérülést, vagy megvédhet a Sivatagi, vagy az összes hőhatást. Ugyanakkor lehet hogy gyorsabban fogy az életerőnk ettől. Szerintem ez egy értelmetlen Skill, mert ha jó vadászok akarunk lenni akkor mindig vigyünk magunkkal 5 Cool Drink-et, és akkor nemlesz gond!

Cold Resistance
Ez ugyanaz, mint a Heat Resistance (lásd feljebb), tehát ugyanannyira hasznavehetetlen. Azt viszont megjegyezném, hogyha nem használjuk a staminánkat annyira, akkor lehetünk annyira lazák hogy nem viszünk magunkkal 5 Hot Drink-et, és nagyonkicsi (25-ös) staminával harcolunk. Merész vállalkozás, de aki akarja kipróbálhatja.

Artisan
Ez megnöveli a fegyverünk Sharpness szintjét (Csiszoltságát) +1-el. Tehát a mi fegyverünknek csak narancssárga csiszoltsága van, akkor lehet hogy ad hozzá egyet, és meghosszabbítja, VAGY átmegy zöldbe! Nagyon hasznos cucc, még a legerősebb fegyverekkel is csodát művelhet! Bár lehet hasznos, ugyanakkor ha erős fegyónk van akkor lehet nincs rá szükségünk, így fölöslegessé válik.

Sharp Sword
A fegyverünk vagy feleannyi Sharpness-t veszít, vagy kétszer annyit. A kétszer annyi rossz, nagyon rossz!!! De a feleannyi az jó! Főleg a nagyobb Sharpness-ű fegyvereknél lassabban fogy a cucc, akkor az nagyonjó! De ha igazi vadász vagy, akkor mindig van nálad 20 Whetstone, így mindig megtudod csiszolni a fegyódat és kész.

Fencing
Ez NAGYONNAGY Skill! Bármilyen sharpness-ű legyen a fegyód, bármilyen béna, így többet sebez ha mindig ráütsz, átszúrsz rajta...stb, és nem pattan le róla! Mert ez a Skill ezt tudja. De ahhoz hogy megszerezd nagyon sok cucc kell hozzá, így nem ér semmit se. Mégegy ok amiért nem: Ha már öltél Rajangot is, akkor elvileg minden megvan ahhoz, hogy az Arénában lezúzd az összes szörnyet amit lehet! Ha minden fegyverrel megöltél minden szörnyet, akkor Special módban leversz minden szörnyet, akkor megkapod a Sword Saint Piercing-et. Ez egy olyan sisak ami "láthatatlan", és EGYBŐL megadja neked ezt a Skill-t. Szóval hajrá!

Sword Sharpener
A fegyvereket vagy gyorsabban csiszolod meg (1 csiszolás elég, amúgy 4 kellene), vagy 8 csiszolással. De minek? Ha jól időzítesz, akkor az a 4 csiszolás okés, nemkell ide szuper-csiszolási erő. Hasznos lehet pár embernek, de idővel belejön mindenki, így haszontalan. Főleg ha van ESP-nk!

Guard
Ez a kedvenc Skill-em. Nem amikor mínuszban van, hanem mikor kapunk egy +1-est rá. Már az megéri! Ennek segítségével ha védekezünk akkor kevesebb életünk/staminánk fogy, és kevésbé lökődünk hátra. Ha +2-esünk van akkor szinte istennek képzelhetjük magunkat. Már csak azért is, mert mégkevesebb staminánk...stb-nk fogy. Így ha sok staminánk van, netán van Mega Juice-unk vagy egyéb "örök staminás" cuccunk, akkor ha jól védekezünk lehetünk "bármilyen" armor-ban, "simán túlélhetjük". Persze CSAK azoknak ajánlom, akik nagyon tudnak védekezni meg egyebek.

Auto-Guard
Ennek segítségével automatikusan védekezünk HA ÉPP NEM TÁMADUNK és olyan fegyverünk van amivel lehet védekezni és a támadás felé fordulunk. Szerintem ez csak azoknak jó akik nemtudnak olyan jól időzíteni a védekezéssel, vagy csak lusták megnyomni az R gombot időben. Megjegyzés: Ha van Heavy Bowgun-unk és rakunk rá Shield-et akkor ezt a képességet automatikusan megkapjuk!!! Csak ne lőjjünk mikor támadnak, mert akkor nem hat...

NormS Up
A Normal Shot és a Rapid Bow támadási erejét növeli meg kicsivel. Nem nagy szám, de egyesek örülhetnek neki.

PierceS Up
A Pierce Shot és a Pierce Bow támadási erejét növeli meg kicsivel. Nem nagy szám, de egyesek örülhetnek neki.

PelletS Up
A Pellet Shot és a Scatter Bow támadási erejét növeli meg kicsivel. Nem nagy szám, de egyesek örülhetnek neki.

NormS Add
Ezek érdekesek. Ha a Bowgun-unk nemtud Normal Shot-ot lőni, akkor ez képessé teszi rá. Legnagyobb fokozaton mindegyik lövést képes lesz kilőni. De ha már valamilyen Shot-ot akarunk lőni, akkor olyan Bowgun-t szerzünk, nem?

PierceS Add
Ezzel megkapjuk a Pierce Shot-ot, de inkább szerezzünk olyan Bowgun-t ami képes ilyet lőni.

PelletS Add
Ennek segítségével Bowgun-unk képes lesz Pellet Shot-ot lőni.

CragS Add
Ennek segítségével Crag Shot-okat is kilőhetünk Bowgun-unkból

Clust Add
Ennek segítségével Clust Shot-ot is kilőhetünk Bowgun-unkból. Nahmost itt megállunk! Ha megvan a Clust Shot Lv2 egy Bowgun-ba az már király Bowgun-nak számít, mivel ez a legpusztítóbb lövés (és ebből sokat vihetünk magunkkal, így plusz pontot érdemel!). Nos ha a legerősebb Bowgun-unkban nincs ilyenfajta lövés, akkor HA nagyon akarunk szerezhetünk bele ezzel a Skill-el. Nagy gunner vagyok, de még nem szereztem meg az összes/a legerősebb Bowgun-t, így nemtudom abban van-e Clust Lv2. Viszont ha nincs benne akkor TALÁN rakatnék bele ezzel wink

Speed Fire
Ismét egy érdekes Skill. Betöltünk egy lőszert, és addig lövünk vele míg el nem fogy, vagy át nem váltunk másikra. Jól hangzik, mi? Csakhogy sokkal bénábban fogunk célozni, és a Rapid Fire-ös (Gyorstüzelés) töltényeket még mindig újra kell töltenünk. Viszont ez csak Bowgun-osokra igaz, aki Bow-val akar alkotni annak gyorsabban töltődnek fel a Charge-ok mikor felhúzzuk őket. Egyeseknek hasznos lehet, szerintem felesleges.

Reload
Vagy sokkal gyorsabban, vagy sokkal lassabban töltjük újra a Bowgun-t/húzzuk fel a Bow-ot. Szintén hasznos lehet, főleg ha nagyon lassan töltő fegyverünk van. De ha nagyon gyors akkor mégjobb! Szinte seperc alatt fellehet tölteni! Clust Lv2-nél jó, mert azt amúgyis lassabban lehet betölteni mint a többi lőszert. Bár én ezt nem használom, de egyeseknek hasznos lehet.

Recoil
Csökkenti VAGY megnöveli a Bowgun rángatását (hátrarepülsz, ilyesmik). Hasznos lehet egyeseknek, de szerintem totál fölösleges. Ha tudod hogy egy lövés mennyire durva, mennyire lök hátra, és ezt így megszokod, akkor lehet ez be fog zavarni. Mondom: fölösleges!

Loading
Ennek segítségével kapsz +1 tölténytárat Bowgun-okhoz és a 4. Charge-ot bekapcsolja a Bow-oknál. Tehát ha eddig csak 2-t tudtál betölteni valamilyen töltényből, akkor mostmár 3-at tudsz (nem 3-as szintűt!!!), Bow-oknál meg ha felhúzod maximumra akkor vörösen fog izzani. Gunner-eknek kötelező darab, de nem így önmagában! Ez is olyan Skill ami hasznos lenne, ha nem lennének gagyi Skill-ek mellette (az armorok miatt). Éppen ezért játsszátok végig a Training-et, öljétek meg az összes szörnyet ott (amik NEM a Special Training-ben vannak), és megkapjátok a Barrage Piercing-et: Hasonló a Sword Saint Piercing-hez, csak ez a Loading Skill-t adja meg.

Precision
Vagy jobban, vagy rosszabbul fog célozni a fegyverünk. De minek??? Ha jó Gunner akarsz lenni, akkor minden Bowgun-nal/Bow-val tudnod kell bánni. Így egyesekre jobban hat, másoknál meg észre se veszed a különbséget. És a poén az hogy egyes lőszereket jobb közelről bevinni, ahonnan amúgyse lőhetsz mellé, hacsak nem vagy NAGYON kezdő. Tehát "Önnek ezt nem ajánlom!"

Expert
Megnöveli a fegyverünk Affinity százalékát. Akár 30-40 %-kal!!! Nemtudjátok hogy ez mi? Elmondom: Minél nagyobb az Affinity, annál több kritikus sebzést visztek be a szörnynek, akkor ha vörösen villan a támadás az úgy jobban fáj neki!!! Nemrossz, mi? Viszont ha negatív az Affinity-nk akkor se kell elkeseredni: Ilyenkor lilán villan a fegyver, és nagyobb eséllyel borulhat be! De ha többet akarunk sebezni akkor a több Affinity a jobb. Így ha kell gyúrjatok erre bátran!

Special Attack
Megnöveli a státusz támadásunk hatékonyságát. Tehát ha szeretjük megmérgezni, elaltatni, beparázni a szörnyet, legyen az ütőfegyverrel vagy Bowgun/Bow töltényekkel, akkor választhatjuk ezt! Társaságban nagyon jó, ha arra gyúrunk hogy mi fogjuk beparázni a szörnyet, miközben mindenki zúzza nagyban. Szóval kedvelt Skill, bár én nem használom.

Elemental Attack
Megnöveli az elementális támadásunk hatékonyságát. Ha van egy szörny ami gyenge a tűzzel szemben, és van ilyen skillünk, plusz egy erős fegyverünk tűz elementális sebzéssel, akkor hamar végetérhet a harc. Persze jól kell tudni harcolni, nem elég a skill-re hagyatkozni! Ezt se használom, csak nagyritkán.

Guard Up
Emlékeztek annó a Guard +2-re, amivel a kivédett támadásoknál kevesebbet sérülünk? Ha ez a képesség megvan mellé, akkor félistenek lettünk. Ezzel "örök életünk" lesz! Úgyértem nem minden támadást lehet kivédeni pusztán azzal hogy pajzsot tartunk magunk elé, de ezzel a Skill-el igen!!! Hiába lézerezik ránk Gravios, hiába köp ránk áramot Khezu, és hiába gázosít el minket Basarios, mindet kitudjuk védeni! Igen, még Fatalis "halálos" tűzgolyóját is! Ám ezektől a támadásoktól jobban sérülünk, tehát legyen rajtunk erős pajzs, mert így is meghalhatunk ha nem figyelünk oda sűrűn. Meg legyen sok staminánk. Ez az én második kedvenc skill-em, sőt, ezt a két Skill-t használom egész nap (és a jó kis GunLance-emet).

Earplug
Ennek segítségével a kisebb, vagy az összes ordításra immunisak leszünk. Tehát ha egy szörny elordítja magát, akkor nem ijedünk meg tőle, hanem harcolunk tovább mintha mi se történt volna. Hasznos lehet néha, viszont ha jól védekezünk akkor a kisebbeket magunk is kivédhetjük jó időzítéssel. HA van védekezős fegyónk, persze. De aki akarja használhatja, egyes szörnyeknél különösen jól jön (pl. Yian Garuga-nál és Khezu-nál).

Wind Press
A szörnyek ordítása mellett a legidegesítőbb a széllökésük. Mikor felszállnak, leszállnak, repülnek...stb, és ekkor hátralöknek minket. Ezeket is ki lehet védeni, tehát a Skill annyira nem fontos, csak egy kicsit. Azért csak egy kicsit, mert vannak bizonyos szörnyek (pl. Kushala Daora), akikhez nem kerülhetünk közel, mert folyton csapják a szelet (hehe). Ha megvan a Dragon Wind Breaker fokozat ebből a Skill-ből, akkor nyugodtan közelmehetünk Kusha-hoz, és szétverhetjük a fejét. Egyébként meg nem annyira hasznos véleményem szerint, csak az ilyen nagyon szeles szörnyekre.

Gunnery
Ez a legnagyobb fokozaton megnöveli a Ballista Shot, Cannon Shot, a Crag Shot és a GunLance robbanásának az erejét egy kicsit. De szerintem mivel ezek így is sokat sebeznek önmagukban, így nem látom értelmét ennek a Skill-nek.

Map
Vagy mindig kijelzi a térképet, vagy sosem (ha van nálunk, ha nincs). Nem ajánlok erre se időt, se semmit pazarolni, mert ha megjegyezzük a térképet akkor nem lesz már rá szükségünk. Ennyire haszontalan ez a Skill.

Psychic Vision
Lehet hogy az előző Skill haszontalan volt, addig ez már nem az! Ennek segítségével mindig láthatjuk a szörnyet a térképen, még akkoris ha nincs Paintball-ozva, valamint több infót tudhatunk meg róla! Külön jelzi ha repül, ha mérges, ha alszik...stb, szóval igencsak jó Skill! Bár ezt se használom, bevallom...

Elemental Resistance Up
Nah, itt aztán van minden! A lényeg hogy megnövelheti az ellenállásainkat külön-külön, vagy akár egyszerre egy kis értékkel. Ha egy bizonyos szörnyre megyünk, aki vizet használ támadáskor, akkor úgyis olyan páncélzatot használunk ami véd ellene, nem pedig felépítünk egy ilyen páncélt ami arra gyúr. Akkor már legyen arra specializálódott páncélunk, nem? Egyébként ez le is csökkentheti az ellenállásunkat, szóval ezzel is vigyázni kell ám!!!

Paralysis Resistance
Ennek segítségével nem Stun-nolódhatunk be (vagy több/kevesebb ideig). Tehát nem bénulunk meg az áramos támadásoktól és egyebektől. Nemcsak kezdőknek lehet hasznos, bár ha odafigyeltek hogy hogyan zúztok akkor úgysem számít!

Sleep Resistance
Ugyanaz mint az előbbi, csak ez altatós támadásokra vonatkozik. Tehát nem alszunk el (vagy kevésbé/többször).

Poison Resistance
Nah ez már kicsit megfontolandó. Ha sok olyan szörny ellen nyomulunk, akik megmérgeznek minket, akkor ez hasznos lehet. Ezzel ugyanis vagy immunisak leszünk a méregre, vagy méginkább mérgeződünk. Hasznos lehet, vagy nem, döntsétek el.

Antiseptic
Immunis leszel Congalala gázos támadására (mikor nemtudod magad gyógyítani). Van jobb tippem erre: Ne menj mögé és nem leszel elgázosítva. Ennyi! smile

Quake Resistance
Tisztára olyan mint a Wind Resistance Skill-ek, csak ez a "földrengésre" koncentrál. Ha egy szörny nagyot csap a földre, vagy a lépteivel megrendíti a földet, akkor nem szédülsz el tőle. Pár szörnynél hasznos lehet (pl. Lao-Shan Lung), de annyira hasznos amennyire haszontalan.

Snow Resistance
Nem leszel hóember. Érted? Ha leköp egy szörny havas lehelletével, akkor megfagyhat a karaktered, így lassan mozogsz, nemtudsz támadni...stb. Inkább az ilyen szörnyek ellen vigyél magaddal Thawing Agent-et, és használd el rögtön, így nemlesz baj. Plusz más Skill-eket szerezhetsz ez helyett!

Terrain
Kevésbé sebződsz (vagy többet) a környezeti hatásoktól. Tehát mész a vulkán környékén a láva mentén, akkor az fáj, mert meleg van! Most mondhatnátok hogy ez semmit se ér, viszont ha van ilyenünk és mellé Dragon Wind Breaker-ünk, akkor Lunastra és Teostra tüzes aurája semmit se ér! Tehát alig sebződünk tőle! Bár szerintem egyeseknek nem kell ilyen, bár kitudja? Lehet másoknak még hasznára válhat.

Faint
Egyáltalán nem ütnek ki, vagy nagyon sokáig ütnek ki. Tehát ha sokszor sérülsz akkor láthatsz csillagokat, ami kellemetlen, mert ilyenkor az ÖSSZES gombot nyomkodni kéne hogy kijöjj belőle hamarabb, nemcsak az X-et és a O-t mint sokan mondják. Én ilyenkor nyomkodom a szimbólum-gombokat, és az L-t és R-t. Nincs ilyen Skill-em, mégis megvagyok nélküle.

Fatigue
Ez egy csúnya támadás ellen véd, méghozzá Chameleos köpésétől. Mikor leköp lemegy a staminánk a legkisebb értékre AZONNAL. Az gáz lehet, nem? Éppen ezért Chameleos ellen ajánlott Skill, bár ha vagytok olyan merészek mint én és ez nélkül mentek ellene, akkor hajrá!

Wide Area
Ez a Skill csak többjátékos módban értelmes. Tehát ha egyedül vagytok ne is gyúrjatok erre, mert semmit se ér. Viszont társaságban a legnagyobb fokozaton a tárgyak hatnak a mellettünk lévő játékosokra is. Tehát ha te gyógyítod magad, akkor a többiek is gyógyulnak, ha Powerseed-et használsz akkor olyan mintha ők is azt használtak volna...stb. Nem minden tárggyal működik, de hasznos lehet!

Throw
Ennek segítségével messzebbre dobhatunk. Hurrá! Egy újabb haszontalan Skill... dehogyis! Ha nagy bumeráng-rajongók vagyunk, akkor tudni kell, hogy ennek a Skill-nek a segítségével kevésbé törnek szét a bumerángok. Már ezért megéri megszerezni a Skill-t, nem?

Bomber Strength Up
Maximális fokozaton 1.5x többet sebeznek a bombák. Ez igencsak hasznos, mert elaltatunk egy szörnyet, akkor az a következő sérülés 3x-osát fogja elszenvedni. Most mindenkinek van ilyen Skill-je és odarakunk hozzá Large Barrel Bomb+ -ot, mindenki 2-t, az már 8 bomba! Nah, ezzel aztán lehet adni nekik. Jah és csak úgy megjegyzésképpen: Ennek segítségével az ÖSSZES bombát 100 %-ra tudjuk kombinálni! Még a Sonic Bomb-ot is!!!

Gluttony
A halas steak megnövelheti a staminánkat. Ez nemrossz, viszont maximális fokozaton a gyógyítós tárgyak IS növelik a staminánkat 1 csíkkal (25-tel). Gyógyulunk és staminát is kapunk. Egyeseknek jól jöhet ez a Skill, bár én nem hagyatkozom rá.

Healing Improve
A gyógyítós tárgyak többet gyógyítanak (vagy rosszabb: kevesebbet). Mega Potion-nál durva eredményeket érhetünk el, de a legjobb az lenne ha ezt a Skill-t mellőznénk, inkább szerezzünk sok Mega Potion-t (Potion + Honey), és esetlegesen vigyünk magunkkal Potion-t. Így sokat tudunk gyógyulni, de különbenis: Ne találjon el minket semmilyen csapás és nemkell gyógyítani magunkat biggrin

Recovery Speed
Mikor megtámadnak, akkor lefogy az életünk, és marad egy kis piros csík. Ha nem találnak el, akkor idővel felnő odáig az életünk ahol a piros csík vége van. Ez a Skill vagy nagyon felgyorsítja ezt a folyamatot, vagy lelassítja. Hasznos lehet, szóval aki akarja, használja!

Combination Success Rate
Maximális fokozaton minden kombináció összerakási esélyét megnöveli 20 %-kal. De minek??? Inkább vigyük magunkkal mind az 5 Combo Book-ot, és 100 % lesz mindenre az esélyünk. Igaz így 5 tárggyal kevesebbet vehetünk fel játék közben meg egyebek, de ezzel számolni kell (és szerintem megéri!)

Shot Mix
Ez igazi Gunner skill. Ha kombinálunk egy töltényt, egyeseknél előfordulhat hogy csak 1-et kapunk, de van hogy 2-t, netán 3-at is 1 kombinációból! Milyen jó lenne ha mindig a legtöbbet kapnánk, nem? Nos, ez a Skill ezt csinálja. A legjobb Gunner armor-omban bennevan ez a Skill, mert alap tartozék szerintem minden Gunner számára. Mert a jó Gunner nemcsak töltényt, de alapanyagokat is visz magával. És ezzel a Skill-el szinte sosem fogyunk ki a lőszerből!

Alchemy
Ez egy érdekes Skill. Vannak olyan kombinációk, amiket Alchemy Kombinációnak hívunk (van lista az oldalon). Hogyha akarunk ilyet kombinálni akkor ez a Skill feltétlenül kell hozzá. Nézegessétek meg miket lehet ennek segítségével kombinálni, és ha szerintetek megéri akkor ruházzatok be rá. Sőt, akár poénból is beruházhattok rá, mert ha az ÖSSZES kombinációt megcsináljátok (talán az Alchemy is kell), akkor kaptok egy Book of Alchemy-t, amit ha magatokkal visztek olyan mintha meglenne ez a Skill. Azért az buli, nem?

Torso Increase
Ez egy olyan Skill, ami bizonyos armorokban van meg. Ez CSAK annyit tesz, hogy a mellkasunkon (Torso) lévő armorunk Skillpontjait megduplázza! Tehát ha van 2 pontunk valamin az 4 lesz! És ha -3 akkor -6. De ha csak így tudjuk megoldani azt a bizonyos Skillpont megszerzését, akkor tegyük így!

Gathering
Több vagy kevesebb dolgot vehetünk fel egy helyről. Mármint bányászós és bogarászós helyről. Ha sok ilyen tárgyra van szükségünk, akkor érdemes megszerezni ezt a Skill-t, mert sok időt megspórolhatunk segítségével.

High Speed Gathering
Gyorsabban szedünk fel dolgokat a földről, gyorsabban bányászunk/bogarászunk, és gyorsabban vágjuk fel a szörnyeket. Én ezt Lao-Shan Lung-nál és Fatalis-nál, valamint hasonlóan nagy szörnyeknél tartom jónak, hogy mind a 9-12 Carve meglegyen (azért helyet is szorítsunk nekik, ne csak a Skill-t szerezzük be!)

Fishing Expert
Sokkal könnyebben lehet horgászni, mert amikor ráharap a hal a csalira akkor több időnk van reagálni rá és így könnyebben kifoghatjuk. Szerintem értelmetlen, mert ha sokat horgászunk akkor rájövünk hogyan is kell, így mindig sikerülni fog kifogni a halat. Ennyi...

Carving
Max. fokozaton egyel több cuccot szedhetünk ki a szörnyből. MÉG A FARKÁBÓL IS!!! Így ha nagyon szükségünk van valamire egy szörnyből, akkor lehet ez a mi Skill-ünk. Plusz hiába ütögetnek a szörnyek kisebb támadásokkal, nem esünk el és tovább Carve-olunk!

Whim
Több vagy kevesebb eséllyel törnek szét a csákányok és a bogárhálók. Szerintem vigyünk többet magunkkal, és felejtsük el ezt a Skill-t, okés?

Backpacking
Gyorsabban futsz ha tojást vagy köveket cipelsz, amit inkább azért csinálsz hogy Pokke Pontokat szerezz vagy Treasure Hunting-ban leszállíts ilyen cuccokat. Ezekre a dolgokra hasznos, másra nem. Jah, kicsit magasabbról is leugorhatsz, valamint kisebb támadásoknál nem ejted el a cuccosodat. Ezt is érdemes tudni!

Sneak
Két fajtája van: Stealth, ahol a szörnyek kevésbé céloznak meg téged, és Taunt, ahol inkább téged céloznak meg. De mivan akkor ha egyedül vagy? AKKOR FULL MINDEGY!!! Ezért van az hogy ez inkább többjátékos módra van kitalálva, de ott is értelmetlen szerintem...

Protection
Ha van rá egy kis esélyünk, akkor vagy többet sebződünk, vagy kevesebbet. Néha jól jöhet, de nem válik be mindig, így nem hagyatkozhatunk rá, hogy "Jajjj most el fog találni, de úgyse sérülök túl sokat". És mivan ha igen? Éppen ezért engem ez a Skill hidegen hagy.

Anti-Theft
A szörnyek nemtudnak lopni tőlünk. Mert nemcsak a Melynx-ek (Fekete macskák) lopnak tőlünk cuccokat, hanem Gypceros és Chameleos is. Utóbbiakkal vigyázzunk, és ha a Melynx-ek idegesítenek, akkor vigyünk magunkkal sok Felvine-t, mert akkor azt lopják el a többi cuccunk helyett. Kész, probléma megoldva.

Fate
Sokkal több és jobb tárgyat kaphatunk a küldetés végén. Vagy nem. A lényeg, hogyha nagyon kell valami akkor érdemes ezt megszerezni, és mellérakni a Carving Celebrity-t, hogy többet vághassunk ki a szörnyekből. Így éri el maximális hatását ez az egész!

Evade
Mondhatnám, hogy igazi Gunner skill, de nem csak nekik jó. Mikor gurulunk (vagy ugrunk vagy bármi ilyesmi) akkor mégtovább nem sérülünk meg, bár kicsi rá az esély. Ettől még hasznos lehet, ha rosszkor időzítettük a gurulásunkat, lehet pont szerencsénk van és nem sérülünk meg!

Potential
Ez veszélyes lehet. Ha KEVÉS (ismétlem, KEVÉS) az életünk (ilyen 25 alatt) akkor megnő a védelmünk 90-nel és a sebzésünk 1.3x. Viszont ha gyógyulunk visszaáll minden a régi kerékvágásba. Akik profik azok szeretik ezt a képességet használni. Elkezdik a küldetést, és felrobbantják magukat, hogy kevés életük legyen, így aktiválják előre ezt a képességet. Ezekután igyekszenek nem meghalni/kinyírni magukat, cserébe többet sebeznek a szörnynek. Hát nem király? Az, amíg nem a negatív formáját kapod: Kevesebbet sebzel ha kevés az életed. Az gáz. Szóval erre figyeljetek oda hogy melyiket kaptátok meg!

Everlasting
Kicsivel tovább tart egy tárgy, vagy kicsivel hamarabb ér véget a hatása. Ha annyira szükséged van erre mert azt akarod hogy a Mega Juice 6 perc helyett 7-8 percig tartson, akkor legyen! Szerezd meg, én nem így teszek.

Stamina
A Staminánk lassabban vagy méginkább fogy. Nemcsak futás közben, hohó! Gurulás, Bow-feltöltés, Hammer-támadás, Démonizáció...stb közben is! Tehát hasznos kis Skill tudna lenni. De csak tudna, mert erre ottvan a Power/Mega Juice. Lépjünk tovább...

Cooking
Sokkal lassabban használunk tárgyakat, VAGY sokkal gyorsabban! A potiont seperc alatt beküldjük, öröm nézni! Néhol jól jöhet, néhol meg nem, ez egy ilyen Skill. Az szereti aki használni akarja...

BBQ
Segítségével jobban megtudjuk sütni a húsokat. Tehát ha eddig túl korán felvettük a húst, mindig Rare Steak lett belőle, mostmár Well-Done Steak lesz belőle! És mivan akkor ha Well-Done Steak-nél vesszük le? Hát Gourmet Steak!!! KIRÁLY!!! Én viszont inkább szerzek párezer Pokke Pontot és beváltom Gourmet BBQ Spit-re, amivel alapból erre vagyok képes. Ki járt jobban? smile

Horn
Kevesebb az esély rá hogy eltörnek a Flute-ok (ami jó), és a Hunting Horn zenéi 1 perccel tovább tartanak (mégjobb!). Ez akkor jó ha sokat szeretsz zenélni, netán társaságban játszol és te erősítesz fel mindenkit. Remek dolog tud lenni!

Ennyi lett volna a leírásom. Azt fontos tudni, hogy a Skill-ek nevei NEM az aktuális Skillneveket írták le, hanem a "kategóriájukat". Ha meg akarjátok nézni a tényleges Skill-eket, vagy hogy hány pont kell hozzájuk, akkor nézegessétek az oldalt! És ha kérdésetek van, vagy hozzátennétek valamit, akkor írjatok alant!


HUNters klánvezér
XLink Kai Tag: TheReaperCooL
Monster Hunter Freedom 2 (HR6)
Monster Hunter Freedom Unite (HR9)
Monster Hunter Frontier KOREA (HR44)
 
AlvarezDátum: Szombat, 2010-01-09, 1:49 PM | Üzenet # 2
Polgár
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 3
Hírnév: 0
Állapot: Offline
A Focus az milyen skill?

Monster Hunter Freedom Unite [ HR5 ]
 
NarathDátum: Szombat, 2010-01-09, 3:38 PM | Üzenet # 3
Megfigyelő
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 50
Hírnév: 1
Állapot: Offline
Focus az a ShortCharge.
 
The_Reaper_CooLDátum: Szombat, 2010-01-09, 4:31 PM | Üzenet # 4
Admin
Csoport: Adminisztrátorok
Üzenetek: 115
Hírnév: 7
Állapot: Offline
Bocs emberek, de még nem csináltam meg az MHFU-s Skill-eket, de majd valamikor azok is felkerülnek. Addigis ha van kérdésetek vagy bármi EZZEL kapcsolatban, akkor tegyétek fel nyugodtan! wink

HUNters klánvezér
XLink Kai Tag: TheReaperCooL
Monster Hunter Freedom 2 (HR6)
Monster Hunter Freedom Unite (HR9)
Monster Hunter Frontier KOREA (HR44)
 
geneDátum: Szombat, 2010-07-24, 12:27 PM | Üzenet # 5
Berserker Warrior
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 36
Hírnév: 2
Állapot: Offline
Artisant a Ceanataur armor ad.Énis azt használom emrt rossz a hammerem élessége.De enmtudom hogy az alapszériás is ad-e mert nekem S szériás van.Probáld ki!

Monster Hunter Freedom Unite (HR9)
 
BonyGDátum: Vasárnap, 2011-01-02, 9:56 AM | Üzenet # 6
Tanítvány
Csoport: Felhasználók
Üzenetek: 18
Hírnév: 0
Állapot: Offline
Szerintem a leírás egy picit hibás. A speed fire a bowoknál nem gyorsabb töltést ad, hanem azt hogy nem kell rárakni a cuccot, hanem elég kiválasztani, egyből olyat lő. A gyorsabb felhúzás a fast charge-ra jön, ugyanaz a focus mint a greatswordnél és hammernél. Amúgy jól össze van szedve, persze azon hogy melyik skill mennyire hasznos könnyű összeveszni :P
Például a recoil igencsak hasznos skill, nemcsak a hátrarepülést befolyásolja, hanem azt az időt is, amíg nem mozdulhatsz egy lövés után. A rossz recoil fegyvereknél lősz egy pierce-3 lövést, bizony egy kis ideig még nem mozdulhatsz, ám egy recoil+3 segítségével már ugyanúgy lövöldözheted mint a normal lőszereket. Néha ezeken a tized másodperceken múlik élet és halál.


Az üzenetet módosította: BonyG - Vasárnap, 2011-01-02, 10:05 AM
 
Monster Hunter Hungarian Fansite » MH Játékok » Vegyes MH Topikok » Skill-ek elemzése (MHF2-MHFU) (Melyik skill mit tud és miért jó ez nekünk?)
Oldal 1 / 11
Keresés:

Mini-chat